surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Efter regn kommer solsken

Kategori: Sydney

Nu var det ett tag sen jag skrev. Både jag och min kärlek har jobbat så vi har inte gjort så mycket. Även denna dag har varit en seg, vädret har varit dåligt (bara för att jag är ledig, såklart) Egentligen ska man väll inte klaga, men denna vecka har man faktiskt blivit en aning bortskämd med det fina vädret. Men efter regn kommer solsken som man brukar säga(?) 
 
Vi började i allafall denna dag (likt alla andra dagar) med en tur till gymmet. Rygg, baksida axlar och traps körde vi slut på. Grymt pass! I torsdags var det SALE på protein, så 1 kg Whey 100 fick vi med oss hem, äntligen! Träningen går riktigt bra för oss båda och jag känner verkligen hur jag har utvecklats. Vill verkligen skryta om hur mycket jag tar i hantelpress men ska hålla mig lite till så jag verkligen kan skryta sen.. haha (STOLT TJEJ).   
 
Eftermiddagen spenderades i Ian Thorpe swimmingpool, som ligger bara 200 meter ifrån oss. Simmningen gick inte så bra på grund av ryggpasset innan och vattnet var väldigt kallt. Men barnpoolen var varm, vilket passar mig! Micke säger att det är för att barnen kissar, min teori är att det  beror på att den är mindre. 1. Jag har ALLTID rätt 2, Micke har alltid fel. Så om ni frågar Micke och han säger att jag har fel så gäller 1. I allafall barnpool och bastu vart i någon timme innan hunger tog över och vi gick hem. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: