surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Botanic Garden

Kategori: Sydney

Mannen är och drar in pengarna, jag är inte hemma och städar (?) Vädergudarna måste ha hört mig igår för idag var det fint väder. Jag har sysselsatt mig med att gå till vad jag tror måste vara världens vackraste park, Botanic Garden. Filten, musiken, boken fick bli mina bästa vänner idag. Imorgon däremot hoppas jag på fint väder för då ska jag dra med mig kärleken på picknick. 
 
 
Jag svävade på moln, allt var så fint. 
 
 
Nu måste jag kila, ska dricka kaffe och äta vindruvor (bra blandning?) med Josefin och Hanna.
 
Later
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: