surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Back at work, back at the gym

Kategori: Sydney

Sättet man kan uppskatta vardagen efter en några dagars sjukdom är ofattbart. Idag fick jag pröva mina nya skor på löpbandet och det kändes ass braaaa. Åg gym älskade gym <3 Musklerna svarade bra och jag var inte klenare än förra veckan. Jag vet att man ska börja lungt men det är så tråkigt juuu. Vi fick även fett % mäta oss och vi båda hade mycket mindre än vad vi gissade på. Woop! Det firade jag med att provsmaka glass på jobbet, hehe. Glassigt jobb jag har ..  
 
Imorgon är det jobb som gäller för oss båda, tidig uppgång innebär tidig nedgång (?) Så nu är det dag att sova, Godnatt 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: