surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

A present with love

Kategori: Sydney

Jag har världens bästa farmor. De totala gånger jag och min farmor har träffats kan jag fortfarande räkna på mina två händer, och för mig har innebörden familj kanske inte samma betydelse som för majoriteten av er andra. Jag och min farmor känner inte varandra, vi vet egentligen väldigt lite om varandra. Men själva poängen och det jag vill komma fram till är att hon verkligen försöker. Trots de 13447.68 km som i vanliga fall skiljer oss åt, så har hon alltid gjort sitt bästa. Idag gick jag till posten och hämtade en försenad födelsedagspresent. Farmors presenter är oftast saker som jag varken önskar mig eller behöver, men ändå är det hennes present som jag alltid är mest ivrig över. För man ser hur hon verkligen har ansträngt sig, noga valt ut det hon tror att jag vill ha. När jag var liten älskade jag fjärliar och inte ett år har gått utan att det har varit en fjäril på antingen tröjan, armbandet eller som nu på gratulations kortet (trots mina 20 fyllda). Jag skulle inte bry mig om farmors paket kom fyllt med skit eller med saker som jag behöver. För hennes paket är alltid fyllt med kärlek! Thanku Nana & Pop 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: