surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Happy birthday ..

Kategori: Vänner och familj

DENNA DAG MÅSTE FIRAS, JAG SKA GÖRA ALLT FÖR ATT DU SKA TRIVAS
24 LÅNGA ÅR, JAG HOPPAS FORTFARANDE ATT DU MÅR..
SOM EN PIGG OCH KRY KUNG, & KAN LEVA SOM FÖRALLTID UNG

HÄR ÄR VAD VI SKA GÖRA, NU ÄR DET BARA O KÖRA ..

1. ISTÄLLET FÖR ATT BJUDA PÅ LUNCH, SÅ GÅR VI PÅ EN MYSIG BRUNCH

2. MOT GALLERIAN DET SEDAN BÄR AV, INGEN RIKTIG PRESENT JAG KÖPT DU HAR SÅ HÖGA KRAV

3. EFTER DET SKA VI UT PÅ ÖPPET VATTEN, DÅ MÅSTE DU HÅLLA I HATTEN

4. MIDDAG SKER UTE I DET GRÖNA, ALLT FÖR DIG MIN SKÖNA ..

 
 
24 år mitt hjärta, du kanske tycker att det är länge. Ta sedan den tiden gånger 2. Så får du fram hur länge till du  måste stå ut med mig, minst. Haha stakare ..  
 
Grattis på födelsedagen. Jag älskar dig!
 

Kommentarer

  • Dad säger:

    Happy Bithday Micke. It makes a change to have a birthday where the weather is a little bit warmer. Hope you had a good one and all the things you and Michelle have done today makes it a special memory.Grant and family

    2012-11-11 | 12:02:59
    Bloggadress: http://surfersparadise.blogg.se
  • Mike säger:

    Thank you Grant!
    Yeah man it was a big change for me, but a really good one. A birthday when it's sunny and warm, it couldn't be better - A memory for life. Take care

    2012-11-12 | 06:17:19

Kommentera inlägget här: