surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

2 månader och en dag..

Kategori: Hälsa och Träning

 
..tog det för mig att klara milen första gången i Australien. STORT! Jag vet, många av er kanske springer milen varje dag och till och med på mindre än 50 minuter. Jag har faktiskt inte ens varit i närheten av milen sen jag satte min fot i Australien och sedan jag började styrketräna har cadion tappats tyvärr och konditionen är körd i botten. Min vilja har jag alltid kunnat lita på förut, VILJA VART ÄR DU? Jag tänkte till och med ge upp på 9.5 km 57 minuter idag (GALET) .. Nu har jag i alla fall gjort det och jag är svinpepp på att börja springa mer, förhoppningsviss, kanske är det bara endorfinerna som sitter och pratar just nu. Men jag ska ge det ett försök i alla fall. WISH ME GOOD LUCK
 

Kommentarer

  • Mike säger:

    Look at dem gainz. Respect it!

    2012-11-30 | 14:29:13

Kommentera inlägget här: