surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

SUPERWOMAN

Kategori: Hälsa och Träning

Fokuserad till tusen, ett samarbete mellan det mentala och fysiska väntas. Det är tredje set, hantlarna på 40kg vilar på vardera ben. Hundradelarna innan sveper det in ett lugn, jag och min kropp är redo. Tar ett sista andetag, kastar mig bakåt, bänken tar emot min kroppstyngd. Minsta lilla muskel i bröstet är nu spänt, adrenalinet pumpar likt ett vulkanutbrott, hantlarna som tillsammans har en vikt på 80kg ska flaggas upp. Smärta breder sig från det ena bröstet till det andra, mjölksyra i triceps sätter fart. Michelle pushar mig, all muskulatur hjälps samman och rörelsen upprepas ett x antal gånger. Done, nytt rekord.
 
 
För ca 2 månader skaffade vi gymkort här i Australien, då körde Michelle (om jag minns rätt?) bröst ca 10kg i hantelpress. Återigen, det var för 8 veckor sen. Nu kör den här damen 20kg bröst i vardera hantel, jag vet inte om det är en ren gröt hon käkar till frukost på morgonen, eller om det är popeyes super spenat hon käkar? De reslutaten är jävligt grymma på så kort tid med tanke på omställningarna osv, hur gör du kvinna!
 
Fan vågar nästan inte erkänna det men hon är mig hack i häl i de flesta muskelgrupperna, inte ofta man ser en tjej som tar mer i vikt än genomsnittet av killar på ett gym. Du har gener av stål, en personlighet av solsken, en vilja av sten och ett hjärta av guld. Du är min superwoman. 
 

Kommentarer

  • Sussie säger:

    Grymt! Hejjja Er!

    2012-12-04 | 18:20:42

Kommentera inlägget här: