surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Run for your life

Kategori: Hälsa och Träning

Å så vare det här med och börja springa, Anledningen till att jag börjat kämpa med cardion beror på att tiden vi kommer resa runt så kommer inte vårat gym att vara tillgängligt på alla ställen, jogging samt mig egen kroppsvikt ska därför hjälpa mig att hålla formen. Sedan min mil i fredags har jag samlat på mig ett antal kilometer. Denna vecka har jag avverkat fler km än vad jag gjort sammanlagt sen i sommras skulle jag tro, och faaaan vad det är jobbig. Min kondition är usel! Att lyfta tunga vikter känns som en enkel match nu när jag jämför med smärtan som uppstår när jag pushar min kropp att springa lite lite längre. Idag tog jag mig an uttmaningen att springa tillsammans med Josefin, här snackar vi super cardio woman. Jag är otroligt ovan vid att springa ute, uppförsbackar existerar inte på mitt kära löpband. Jag orkarde inte hela 7 kilometers rundan och tog två små gå pauser. Jag ser det dock inte som ett misslyckande jag ser det mer som en anledning att kämpa hårdare nästa gång! 
 
Fredag: 1 MIL 
Lördag: - 
Söndag: 5 kilometer
Måndag: 1,5 kilometer (uppvärmning)
Tisdag: 5 kilometer
Onsdag: - 
Torsdag:  5 kilometer
 
 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Äsch, med ditt tränings-go lär det vara du som springer ifrån mig nästa gång :)

    2012-12-06 | 09:49:09
    Bloggadress: http://doownunder.tumblr.com
  • Grant Weston säger:

    Good that your not smoking anymore.

    Svar: Jag vet! =)
    surfersparadise.blogg.se

    2012-12-06 | 14:36:38
    Bloggadress: http://surfersparadise.blogg.se

Kommentera inlägget här: