surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

LUCIA

Kategori: Sydney

& dagen till ära vågar sig solen ut! Jag och Micke skulle omöjligen hinna till beachen då han började klockan tre så därför blev Darling Harbours gräsplätt perfekt då man kan svalka sig i fontänen. 
 
 
 
 
Resten av dagen har jag hunnit med att ligga på balkongen och läsa bok, jogga 6 kilometer och shoppa lite kläder. Klarar inte av att gå runt i samma kläder längre, känner mig verkligen ful. Jag köpte rosa shorts och linnen. Välkommen till min mini garderob..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: