surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Lovely day

Kategori: Sydney

Varje morgon när man vaknar har det blivit en vana att man snabb kollar läget på Instagram medan man ligger och drar sig. Tiden vi sover är ni ju mest aktiva och det är väldigt roligt att följa vad som händer. Imorse när jag vaknade var det rekord! Bilder på snön, vinter jackor, ljus mer snö och ännu mera snö. Jag fryser lätt och på grund av det så hatar jag snön, men att få njuta av snön genom bilder och slippa frysa var mysigt. Julkänslan kom hit i någon minut. 
 
 
Efter min jogging tur med Josefin imorse så möte jag upp henne och Elin (efter en snabb dusch) för en kaffe på Oxfordstreet. Beställer en large Long black och dricker upp den. Sen PANIK. Så nu har jag kommit fram till att man alltid ska kolla om fiket har en toalett innan man bestämmer sig för att dricka kaffe där. Ny regel tjejer (?)
 
Sommar, sol och frisbee i Hyde Park. Så spenderade jag och Mike eftermidsagen ihop. Jag vann på GRIS, såklart. Jag vinner ju alltid när vi tävlar..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: