surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

ÄLSKAR DIG PAPPUT

Kategori: Vänner och familj

Såklart att den här lägenheten vi bor i nu ska ha en sån här te mugg, bara så att jag ska sakna min lilla papput lite extra. Dina väldigt tråkiga skämt, ditt leende som gör att jag inte kan vara arg på dig när jag vill vara arg på dig, ditt sätt att låtsas lyssna när jag pratar men då du egentligen inte förstår ett skit av vad jag säger, ditt sätt att fråga mig varje vecka "men ser du inte att jag har gått ner lite i vikt?", dina otroligt dryga sms, och ditt väldigt roliga sätt att svära åt snön och säga hur mycket du hatar Sverige när bilen inte kommer upp för backen. Jag är dock fortfarande lite arg över att jag inte fick någon 20 års present, men jag kan förlåta dig om jag får en svingrym julklapp istället ;) I LOVE YOU DAD
 
 

Kommentarer

  • Det bästa bror säger:

    Pappa säger
    Okej

    Svar: hahaha såklart han gör
    surfersparadise.blogg.se

    2012-12-02 | 14:58:42

Kommentera inlägget här: