surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

21/12 2012

Kategori: Allmänt

Imorgon dör vi, och jag tänkte bara säga att utifall att vi gör de, familj och vänner,
jag älskar er <3 Höhö .. 
 
Ska bli grymt spännande i alla fall att se om något ut över det vanliga händer, det spekuleras ju om att människorna kommer bli as smarta (hoppas) eller att electriciteten kommer försvinna, i så fall är det här sorgligt nog mitt sista blogg inlägg.
 
Tänk om jorden inte går under och så finns det en massa människor som har byggt sådanna där jätte båtar någonstanns (ni vet dem från filmen) och att en massa rika människor som via kontakter faktiskt bokat vip biljetter på dem redan. Skulle vara intressant att veta. 
 
Haha jag googlade saken, tydligen ska berget Rtanj i Serbien klara jordens undergång. Kraften från bergets inre ska uppenbarligen rädda alla i bergets närhet. Dock är alla hotell i närheten fullbokade, typiskt. 
 
Jahapp, nu vet ni hur det kan se ut i mitt huvud när jag diskuterar med mig själv & inte har jag blivit klokare. 
 
 TIME WILL TELL
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: