surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

13 december

Kategori: Sydney

Idag ville jag verkligen gå på Lucia tåget. Micke & alla som jag har lärt känna här nere antingen jobbade eller var upptagna med annat, innebärande att jag skulle bli tvungen att gå själv. När jag gick dit var jag så nervös (tänk om ingen vill prata med mig?) att jag ringde farmor för pepp talk. Väll framme ser jag en kö, socialt okompetenta jag försöker snabbt komma på något jag kan säga för att få igång ett samtal.
 
Löjligt tänker jag nu i efterhand då jag väll i kön på en gång börjar snacka med två lagom sköna dudes om allt och inget. Fattar inte varför jag är så otroligt rädd för människor, dem ska ju inte att bli mina nya bästa vänner och vi kommer förmodligen inte att ses fler gånger, så jag har inget att förlora. Från och med nu ska jag vara mer social!
 
Lucia tåget var bra och när prästen bad oss sjunga med tog mina nyfunna homies stämma och sjöng högt och tydligt, jag också typ (mimade) dels för att jag inte kan en enda text samt att jag verkligen inte kan sjunga. 
 
GLAD LUCIA
 
 
 
Nu ska jag möta the love of my life på gymmet. Idag står ben på schemat .. KUL, JÄTTE KUL!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: