surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

12 - 12 - 12

Kategori: Sydney

Min dag har inneburit jobb och ett allra sista jobbpass med Jerry som drar till USA i några månader. Tråkigt då Jerry är min favorit arbetskollega, dels för att han fattar min humor och dels för att han älskar allt som har med Sverige och göra. Sen kan jag även passa på att berätta att jag tvingades smaka Green Tea glassen och jag säger bara vad ni än någnsin gör, smaka aldrig Green Tea glassen. ALDRIG!
 
 
Senaste nytt från gymmet: Efter work köttade vi rygg och jag tog äntligen 50 kilo i latsdrag bakom huvudet, Halleluja! Finally! Äntligen! Klenis! Woooop! 
 
Påkvällen vart det några glas vin (goon) med trevliga brudar hemma hos Veronica. På grund av att en irländsk och en dansk tjej var med blev det engelska tal hela kvällen. Kan ju vara bra nu när vi ändå är i Australien..
 
Tidigt hemgång vart det för mig (trött) Så nu sitter jag här med mitt äpple med kanel och ska titta på 12 avsnittet av julkalendern. Det börjar ju bli spännande, vem är denna greve som lever i skelettet liksom? 
 
 
Vad har ni gjort den 12/12/12 ? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: