surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

WORK

Kategori: Sydney

Där under IMAX är var jag hänger dag in och dag ut. Skopar glass som att det inte fanns någon morgon dag nu när andra turister (inte bara backpackers) börjat bege sig till Sydney över jul och nyår. Idag har jag haft en riktigt bra dag på jobbet. Vi har skrattat som bara den och vi fick dagen till ära lyssna på radio istället för den italienska skivan som vanligtviss går på repeat. Nu har jag bara fem jobb pass kvar, och trots att jag kommer att sakna många utav mina kollegor så ska det bli riktigt skönt att äntligen få semester!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: